0

aDa bRan keW..???..

Salam

"ak nk potong style pew ni ea, bek wat punk jew la"muahahahahaha

haa cmne de brani kew wt cm budak kt atas ni...muahaha..mmg ak salute r kt dye...da la potong gne pisau ikan mak dye...ngn slumber jek nk sunat sndiri2...ak rse an pas gmbo ni di ambik, jurugmbar ni mst tkejut coz bdak ni da potong abis smpai da xde 1 pn yg tinggal...muahahaha....
So kpd adik2 kt luar sne, jgn tiru ea...klw nk wat gak...jgn guna pisau kecik jew...guna r kapak atau parang yg beso2 tu xpun guna keris...muahahahaha....
0

ConFuseD arTicLe?????

Salam


bce tol2 artikel yg kt dlm bulatan 2...


Cmne??kowg phm x??ak rse mse dlu2...BM dye ni mmg dpt A...muahahaha...brbelit2 ayat dye...kalah ahli falsafah...pape pn sumer ni hasil didikan ckgu dye la kn...muahahahaha
0

Penggemar pisang dapat anak ketika berusia 75 tahun



Salam

Haaa, ni lg 1 story yg bangang tahap gaban....story ni ak dpt kt Harian Metro...jum bce..pew rahsia owg tua bngka ni dpt anak....

LINCOLNSHIRE: Pada usia 75 tahun, Gerry Burks amat berbangga apabila dianugerah anak kedua, semalam, hasil perkahwinannya dengan Dawn, 41.

Pasangan dari Louth itu sebelum ini sudah mempunyai seorang anak yang berusia enam tahun.

Menurut Burks, amalannya gemar memakan pisang dipercayai menyumbang kepada tahap kesuburannya.


pilih r pilihan mne pisang korang...ingat cari yg sesuai je taw...muahahaha



“Mungkin orang lain memandang serong pada usia saya, tapi saya tahu menjaga diri sendiri,” katanya.

Kata Burks, selepas berpisah dengan isteri pertamanya pada 1980-an, dia memulakan hidup baru dan banyak memakan pisang setiap hari.

“Kadang-kadang dua biji sehari,” katanya. - Agensi

**So cmne, da twu x tips ntuk mnyuburkan korang nyer senjata pemusnah 2...muahahaha...mkn r pisang byk2...pasni ak nk beli satu kilang pisang...bio subur spnjang mase...haha..xpn pada sesape yg nga frust coz putus cinta 2, leh r try cm owg tua ni..mkn pisang byk2..ingat MKN 2 BIJI SEHARI...muahahahaha

2

mAn bOOps...

Salam

Muahahaha...pelik giler tjuk ats 2 an...mcm lucah pn ade...tp ak bkn nk cter lucah...td ak tbaca story bangang ni kt Kosmo...mmg giler r, story ni...nk twu...jom bce...muahaha

BEIJING - Seorang petani China, Guo Feng, 53, terpaksa menerima rawatan di Hospital Dada Jinan di sini kerana dia memiliki buah dada terbesar di dunia sehingga sering mengganggu tugas hariannya, lapor sebuah akhbar semalam.

Lelaki itu berkata, buah dadanya mula membesar 10 tahun lalu dan keadaan tersebut menyebabkan ramai penduduk tempatan sanggup berbaris panjang di ladang tenusu miliknya untuk melihat dan kemudian mentertawakan pula dirinya.

Mereka akan memaksa Feng memakai baju tebal sepanjang masa walaupun semasa cuaca panas dan dia mendakwa terkilan dengan keadaan itu sehingga pernah bercadang untuk memotong sendiri buah dadanya jika tiada sesiapa yang mahu membantu.

"Saya sudah pergi dari sebuah hospital ke hospital yang lain tetapi tiada siapa mahu menolong dan saya telah menghabiskan banyak wang untuk pemeriksaan namun masih belum ada penyelesaian dan buah dada saya kian membesar," katanya.

Seorang doktor, Zhang Lilan dari Hospital Dada Jinan berkata, beliau sendiri tidak pernah melihat keadaan sedemikian sepanjang 30 tahun bertugas sebagai pakar dan mengesahkan Feng adalah lelaki normal kecuali bahagian buah dadanya. - Agensi

Muahahaha....so cmne, ni la buah dada llaki yg BESAR PUNYERRR pna ak tgk...hahaha...geli pn de...dktor 2 pn siap pegang2 ag...harun btol...ckp r jew la klw jeles an...haha...mgkin laki ni blh bg tips kt gurl2 yg nk mbsarkn payu dara drg tuh...leh jd kaya jual produk jew...haha...neway, ak salute r kt ko coz dpt mmbesarkan payu dara ko 2...pasni leh bg susu kt anak plak...MUAHAHAHAHA

2

WeddiNg daY...

Salam

YAHOOOO...best3...stelah lama menanti, akhirnya terijab juga satu pasangan sebgai suami istri yg sah...ooppsss2 nt dlu, haa korang pkir aku kawen la ni..muahahaha...aku saje jew nk bg suspen2 ckit...actually, bkn ak yg kawen, kazen ak yg nek plamin nyew..hehe...dlm sminggu lbih ak duk kg ak kt tnh merah klntan, mcm2 ak wat...al-maklumla owg nak kawen, so mcm2 psiapan yg kne wat...smpai saket pinggang2 ak nie..tp dlm ksakitan 2, ak ttp steady jew..best wooo wat keje...dr pagi smpai ke malam mcm x trase jew...tp tg paling besh skali, ak diberi mandat oleh kazen ak ntuk jd pngapit dye...muahahahahahaha....nk putus urat kentut ak mase mula2 dye ckp cm2...giler, x pena dlm seumur hidup ak jd pngapit ni..ni la 1st time ak dilantik...ak pn trima jew la dgn aty yg pasrah..hahaha...ayat poyo jek...anyway, tankz to my kazen bcoz believing in me...ak suker tgk biler kazen ak kawen, rse best jew...rmai owg dtg, hampir x ckup lauk...nsb bek nk dkat2 magrib 2 owg da mula cket...klw x makan pasir ngn air paip jew la...muahahaha...best plak an suasana time kawen nie...teringin gak nak nek plamin...haha..tp nt dlu, ak nk cari duet beli uma, beli kete..bwu pkir psal kawen nie...klw x ak nk bg bini ak mkn pew...sah2 mak mentua rejek awal2...muahaha..papepn nie ak nk share kmeriahan time wedding day kazen ak tuh...check it out..!!

owg ramai mula brsesak2 nk melantak...muahaha


pngantin da smpai...fokus kt pngapit tuh...mngalahkan pngantin...muahahaha


brmula lah sesi candid...control macho


nie antara kazen2 ak..sumer ppuan..yg llaki x twu g mne...


So kpd abe din n kak eny, smoga brbhgia hingga ke akhir hayat n smoga dpt anak cepat2...klw dpt kembar lg besh...xyah nk branak byk kali...muahahaha....klw nk dtg honeymoon kt sabah ni..dipersilakan...nt kiter leh g round2 satu sabah...knpem masyuuukkk....

0

DownTown CheraS niGht...

Salam

Allooooo....ari ni last day ak kt KL...skg ni ak kt KLIA, nak balik kelantan...wndu da kt kg ak...
flight ak jap lg dlm kul 10.30 p.m...akibat yg teramat bosan tahap doremon...ak pn nk story cket rr psal smlm...smlm kazen ak bwk ak g jln2 kt downtown cheras...coz ak ckp kt dye ak nk beli sluar...kteowg kuar dlm kul 2 pagi..salu rmai org, tp smlm x...mmg best giler...xde r sesak2 cm sardin...jln pnye jln..ak pn dpt rr beli sluar ak tuh..siap beli 2 pasang beb...hohoho...

2 pasang sluar yg ak da beli tuuu....ngeeee

pas da beli sluar, kteowg pn continue rr prjalanan...dlm asyik melihat barang2 kt c2...tetibe ak nmpk Wan dr kumpulan kecik yg masuk Raja Lawak 4 tu...haha..ak pn pew lg, cpat2 r g tgur dye...biase rr 1 ngeri ngn ak kn...ak pn bngga gak coz drg da menang prtndingan 2...borak nyew borak...ak pn xnk lpaskn pluang amek gmbor ngn dye..dye mmg sporting abez..
cayalah ko Wan...tp time 2 mmber dye c Achoe xde...coz Wan ckp dye kt Danau Kota...xpe rr..jnj ak dpt gak jmpe ngn ko..ak siap amek no tepon c Wan 2 ag..haha...mne la tau klw de function ape2..leh ak pnggil drg wat show nt...muahaha

ak ngn wan (kecik Raja Lawak 4) kt downtown cheras...

Papepon..kowg doakan ak slamat smpai...coz pasni mgkin ak nk post citer time ak kt klntan plak...bese rr..kazen ak nk kawen..mst byk cter best yg ak nk share ngn kowg nt...ALAMAK!! de pramugari cun rrr...xleh jd nie...ak chaw dlu k..muahaha...adiosss...
0

Nenek 101 tahun ada tanduk di dahi

Salam

ellopz geng...pew kabo?lme da ak x post citer dlm blog ak nie...al maklum la, ak skg ni pon de kt KL..susa ckit nk on9...asyik2 kne g KFC jew...mkn x tp g curik line kt c2...muahahahaha..ganas x ganas ak ni...rini last day ak kt KL, sok ak kne g klntan...nk g lawat kmpng aku...

ok2...sbnarnyew ak xnk cter pnjng2...ak nk kongsi satu citer yg ak bce kt kosmo ni...mmg dr yg laen rr...klw x caye bace nih...

LINLOU, China - Seorang nenek berumur 101 tahun, Zhang Ruifang mempunyai tanduk di dahi kirinya yang semakin panjang, lapor sebuah akhbar semalam.

Ruifang memiliki tanduk sepanjang 6.1 sentimeter seperti yang terdapat pada kambing sejak tahun lalu.

Apa yang lebih pelik lagi ialah terdapat tanda-tanda bahawa satu lagi tanduk akan muncul di dahi kanannya.

Seorang anak bongsu lelakinya, Zhang Guozheng, 60, berkata, terdapat satu tompokan di dahi ibunya pada tahun lalu sebelum tanduk itu muncul.

"Kini terdapat satu lagi tompokan di dahi kanannya. Pastinya ia satu lagi tanduk," katanya.

Nenek itu mempunyai enam anak dan anaknya yang tua berumur 82 tahun.

Walaupun setakat ini benda yang tersembul keluar dari dahi Ruifang tidak diketahui tetapi ia mirip tanduk.

Tanduk itu dipercayai dihasilkan daripada keratin iaitu bahan protein yang terdapat pada kuku, tanduk, sisik dan lapisan luar kulit. - Agensi


cmne??pelik x??muahaha...giler an...aku rase nenek nie leh jd maskot ntuk manchester united rr...hahahahaha...da xya gune setan kartun lg, nenek nie pn leh jad ape...so wlupapepn yg trjadi, sumer ni kuasa Allah ta'ala...so lu pkir la sndiri...outttt....
0

dA tRuE LovE

Salam

Hye...pe kabo sumer, arap kowg sehat sejahtera...skg ni aku brade kt KL...ak g cni bkn nk jln2, tp ak de hal ckit nk settle kt kolej ak....esk ak da nk brangkat g kuantan....so rini ak nk story kt korang pew yg ak alami td...sbnarnyew bkn td jew tp da dkt 2,3 ari kot....

Cmnie citernyew...time ak kt KL ni, ak sempat gak r lawat sedare ak yg sakit kt sepital...blh dikatakn tiap2 ari gak ak ngn fmly jenguk dye tu...nk d jdkn citer, masa mula2 sedare ak msk wad 2, dye da kne bg bilik...dlm bilik 2 ade lg 2 psakit yg sme2 ngn sedare ak nie...

tetibe, ak trpndang mkcik yg duk sbelah katil sedare ak ni...ak nmpk dye tenat ngat...ksian gak r...ak pn x twu pnyakit pew yg mcik tu hidap...tp yg buat aku shock biler suami dye pn ade kt c2...ak bkn shock psal ape...ak shock sbb wlupun mreka tu da tua, tp ak nmpk ngat kasih syg drg yg mmg rapat sgt3 antr dorg...ak mmg asyik pndang jew drg...ak tgk suami dye x penah tinggalkn istri dye yg sakit 2...kcuali klw time solat...dye sanggup brjaga siang malam ntuk pastikan yg istri dye 2 dlm condition yg baek...ak mmg salute giler r kt pcik 2...wlupn dye da tua..dye ttp setia ngn istri dye...

Sbaik jew ak tgk drg...bru ak sdar betapa perlunya kasih syg antara suami istri...wlupun mcm2 yg melanda, dye ttp suami@istri yg kowg syg...tp korang tgk la zaman skg...berbeza sgt2....mcm2 da yg kiter leh tgk...bru sehari dua kawen...da brcerai berai...baek ko xyah kawen...membazir duit jew....pas2 mule r nk tuduh mnuduh...ntah r ak pn x phm umat zmn skg nie...

so pew yg boleh ak ambik dr kjadian ni...ak rse kiter sumer mst bertolak ansur antr 1 sme laen...barulah kasih syg 2 dpr brtahan dgn lbih lama...ape2 prob kiter settle r ngn cara baik...insyaAllah sumer pasti akn bahagia di dunia n akhirat...amiinnn