JaCkO 1st ImPerSonAtoR

Haa, 4 da first time nie, aku nk kongsi cket ngn korang sumer ttg
ape yg aku tgk kat you tube.....

U all sumer da twu kan yg mamat omputih Michael Jackson (tp sbnaryew hitam)
da pergi masuk alam yg lg 1 tu....

Tp aku terkejut biler tgk video nie..
aku engatkan brita ttg kematian dye 2 tipu jew...tp x dye mmg btol2 da mati
yg kt video ni sbnrnyew org prtame yg mnyerupai MJ tu...

Nama mamat nie Navi, dye nie sebijik cm MJ, dye nie mmg minat gler kt MJ
smpai pakaian, tarian, nyayian sumer dye tiru...
Dye nie diiktiraf sendiri oleh MJ n slalu jd org blakang MJ ntuk mengaburi mata pminat
spy si MJ tu dpt lari dr pminat dye ikut jln blakang swaktu konsert...





So, da tgk x video 2...ape pndapat korang ttng nie...lu pkir la sendiri
* Aku pn nk gak jmpe kembar aku, i2 pn klw dye msh idop lg..wakaka

0 comments: