DiLeMmA...


Slm..

Hye sumer..rini da msk ari yg ke 11 kter pose..emm rini gak aku trse nk citer n luahkan prasaan aku yg x mnentu nie..rini aku rse cm stress ngat n x blh nk bpkir..aku x twu la npe..myb de sst yg buat aku jd cm2..aku skg dlm dilema nk wat kputusan..

Stelah mcm2 yg aku tempuh dlu..aku jd blur sme de aku ptt trima atau x...btol sgt la, hdup nie mmg byk dugaan..smp kdg2 tu kiter x mampu nk trima..bgitu gak la ngn aku...dugaan kali nie mmg btol2 mncabar kesabaran aku sbg manusia...aku nk lari dr sumer nie..n aku nk hdup gembira ngn family aku..2 jew yg aku nk..aku xnk prob nie wt aku jd giler..aku akn cbe lawan n bdoa spy dugaan yg aku hadapi nie brakhir dgn kegembiraan....

Skg aku da twu pew i2 mkne kwn n lwn...aku jnj xkn dkt ngn drg, aku xnk drg msk dlm edop aku..mmg jahat kn..tp i2 lah yg sebaiknya..nie sumer aku wat coz n2k kbaikan aku n drg..aku xnk mnghukum drg coz aku xde hak n2k wat 2 sumer kcuali Allah...ape yg aku leh wt hnya brdoa, bdoa n brdoa....biarkanlah drg dgn khidupan drg...aku da mlz nk amek twu cket pn psl drg...cukuplah dgn pew yg penah kiter lalu dlu...aku doakan korng bhgia slamanyer...n aku hrp ngat korg dpt brubah... .... ...... .....

** Ya Allah engkau berikanlah balasan yg setimpal dgn ape yg aku dah wt slame nie...**

2 comments:

miza ismail said...

sabar dengan dugaan..
mungkin ada hikmah disebaliknya..
Tuhan menguji kamu..

e~jAm said...

InsyaAllah
tnx 4 da support..
keep in touch k..