Kiki & Lala


Assalamualaikum
waaaaaaaa...i miz my bl0g s0 much..damn!!
lama giler aku x update bl0g aku nih
smenjak dua menjak ni..aku xde masa nk update bl0g
aku xde idea nk tulis aper..kalau nak merapu tu mmg byk
tp aku x suker..buang masa aku jew tulis mnde x pekdah
k0rang pn bkn nk bca sgt kn..hak3

t0day aku rasa nk update c0z ak ade sumthin new nk share ngn k0rang..hehe
pagi tadi aku gi jejalan kat bazaar
tyme2 nga bjalan tu, aku tnampak ikan laga
x pun dlm bhsa omputehnyer "fighting fish"
alaa ikan yg kecik2 n wrna wrni tu

bkpe dye disebut "ikan laga"..?
c0z menatang ni xleh duk skali dlm akuarium
lau x mmg natang ni wat pkara luar tabie iaitu bercium mulut (stail dye gaduh)

aku pn trtarik r n then aku beli 2 ek0r
aku beli skali ngn akuarium dye yg ade pmbahagi kt tgh2
spaya drg x gaduh

disebabkan imigresen skg ni kuat cek i.c
aku pn buh la nama kat ikan aku nih
spya drg x masuk jel...kahkahkahkah

yg lawa ckit aku buh nama "kiki"
dan sekor lg ak buh nama "lala"

yg ni "kiki"..tgk ekor dye tu..smart giler..spesel edition ni

yg ni "lala"..spesis biase jew...ak mek wrna purple..yg ni kuat giler melantak

so skg ni..blik ak da x suram lg
skurang2nyer aku ada pneman..hehe
k la, nt ade st0ry aku update lg
t8 care sumer


0 comments: