iTs Da FinaL eXaM....!!!

Salam

weyyy, esk da exam larr..huhu...tkot siot...da la final sem...aku kne wat btol2 nie...nie la pnentuan hdup aku...huhu...aku harap kali ni aku dpt jwb ngn bek..n aku akn salu brdoa spy sumer ilmu yg aku plajari sblm ni dpt aku manfaatkan bkn jew kt dlm exm tp kt luar nt...insyaAllah...aku twu skg ni sumer pnuntut2 IPTA or IPTS sumer nga memecahkn kpale jwb exam kn..hehe..neway aku doakan kowang sumer sukses sokmo...do da best...u all can do it...

so kpd mber2 yg mngenali aku...aku mnx maaf byk2 klw de wt slh n silap kt korang sumer...halalkan mkn n mnum aku...doakan aku spy bjaya dlm final exm ni k...wat yg aku sayangi n cintai...jgn nakal2, stdy rajin2...n wait 4 me k...hehe


(Allahumma inni as-alukal fauza 'indal qadha
wa manaazilasy syuhada wa 'ai syas su 'a da'
wan nasra alaal a'daa')

Maksudnya: Ya Allah Kami memohon kejayaan dalam setiap ketentuan, tempat para syuhada'
dan kehidupan orang-orang bahagia serta kemenangan mengatasi musuh

0 comments: