Selamat Hari Raya Aidilfitri


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


oooppss....korang mesti fikir haram jadah pew aku ucap selamat hari raya awal2 nie...giler ke ape..pose pun x abes lagi da nak raye...hehehe...sori r, aku terpaksa wish awal2 coz ari nie aku nak balik kampung...so x dpt la nak online lagi & wish kat korang sumer...2 yg aku nak wish awal2 nie sblm aku brtolak nanti...so cmne ngn pose korang taon nie..? ok x? aku harap cmtu la...harap dalam bulan ramadhan nie dapat mengubah kiter sedikit...dr baik kepada yang lebih baik...coz bulan nie la bulan yang paling mulia sekali...bnyak ganjaran pahala yang Allah janjikan untuk orang yang beribadat & selalu berdoa kepadaNya....hope kita dapat menjadikan bulan Ramadhan nie sebagai contoh untuk bulan2 yang lain gak...InsyaAllah...



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


S0 dengan ini aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin pada sumer umat islam...family terchenta...dan pade kengkawan aku yang disayangi...luv u guys so much...

p/s: Jemput2 la dtg umah k...jgn mntak duit raya sudah..pokai den...haha

0 comments: