FroM dA BottOm oF mY heArT....

Salam...

emm mst pelik kn tajuk kt atas 2...tp mmg 2 la yg aku nk tulis skg...ikhlas dr hati aku yg da lme gak aku pendam...smgkin ari aku tgk, smgkin mnjadi2 lak kes ni...mst korang nk twu kn pew yg aku mksudkn ni...yg aku mksudkan ni tentang kes Seks bebas ataupun dlm islam dipanggil "ZINA"....hampir tiap hari, ade jew kes ni brlaku..aku mmg geram btol ngn drg yg xde otak ni...da la wat bnde haram..pas2 bila da trlanjur..bnyak plak ank luar nikah yg lahir...ksian ngat, da la bayi 2 x bdosa...yg aku bengang, klw drg jge bayi 2 xpe, ni ade yg buang kt dlm tong sampah, dlm lubang tndas, buang kt mne2 jew drg ske...drg engt 2 ank patung kew...mmg bahalol tahap gaban...binatang pn x cm drg ni...btol r de sstengah org ckp "KECIK2 XNK MAMPOS, BILA DA BESAR MNYUSAHKN ORG"...!!

Yg paling aku rse nk maki sgt ni, kbnyakan yg wt mnde kotor ni dr bangsa Melayu sndiri..n sumanya beragama islam...ISLAM APE CM 2 BODO?? korang yg wt mnde haram ni x layak dipanggil islam taw x...nabi xkn mngaku umat..jgn nk ckp TERLANJUR la..korang sumer ade otak kn...npe mse mula2 ko x pkir akibat wt mnde 2...asyik nk pkir enjoy jew...pas2 bila da pregnant mule r nk cr jln ntuk lari dr tanggungjawab...MEMANG DASAR CELAKA...!!...sbb 2 islam haramkan mnde 2...korng x phm bhsa lg kew? or korang ni ikut agama lain yg just brsembunyi di sbalik nma Islam yg suci ni..?



Korang yg wt mnde kotor ni jgn rse hepy sgt...korang x twu lg pew blasan yg korang trima di hari akhirat nt...bayi yg korang buang 2, akn laknat korang balik..sakit yg korang rase lbih dasyat lg drpd pew yg korang da wat kt bayi 2...

Mmg btol r...kiamat da smnkin dkt ngn kiter...hnya tnggu msa jew...ni lah slh satu tnda2 kecil yg mngambarkan hari kiamat 2 smkin hampir...so kpd korang yg rse nk wat mnde haram ni...pkir2knlah...aku skdar meluahkan pew yg aku rse ptt..coz mnde ni da mgkin serius...jgn la korang hancurkan hdup korang...kita ni hnya mnumpang di bumi Allah ni...1 hr nt kita suma pasti akn kembali...so renungkanlah...



(Dalam mentafsirkan ayat al-Quran (surah al-Hijr: 44) yang bermaksud, Neraka
jahanam itu mempunyai tujuh pintu. Tiap pintu telah ditetapkan bagi
golongan tertentu, Ata' bin Aslam bin Safwan, seorang Tabiin yang merupakan
seorang ahli agama yang terkenal yang diperanakkan di Yemen menyatakan
pintu neraka yang paling gelap, panas penuh dengan seksaan, baunya
menjijikkan lagi meloyakan ialah pintu bagi mereka yang melakukan zina
padahal mereka tahu tentang tegahan perbuatan zina.)

*mnx maaf jika sekiranya bhasa yg aku gunakan tu kasar...coz 2 sumer ikhlas dr dlm aty ku

0 comments: