Serammm....Huhuhu

Salam...

Wohooo, lme giler aku x post citer dlm blog aku yg indah nie...haha...well, time2 nk abes kolej ni..mcm2 hal la kne wat...nsb bek r tesis aku da ciap...Alhamdulillah...akhirnyew pew yg aku usaha slame ni da trcapai..syukur ngat3...tinggal sbulan jew ag nk abes...pas2 brmula r life aku..we wait n see jew la k...hehe...hope good r...ok2..rini aku nk share story yg seram kt korang, mmg seram giler r...tp cam laknat pn ade...ending dye cm gampang jew...haha..story nie aku dpt dr mmber aku..so mari bce ramai2...

Seorang pegawai polis masuk ke bilik mayat di sebuah hospital untuk menyiasat punca
kematian tiga lelaki sekaligus. Selepas memeriksa mayat-mayat itu, dia bertanya kepada
penjaga bilik berkenaan.
Polis: Mengapa ketiga-tiga mayat tersenyum?
Penjaga: Lelaki pertama sedang bersanding, apabila tiba2 diserang strok. Lelaki kedua
pula khabarnya menang loteri dan mati serangan sakit jantung manakala yg ketiga disambar petir.
Polis: Hah! Kenapa disambar petir pun tersenyum?
Penjaga: Masa tu dia ingat orang sedang ambil gambarnya...


* Tgk r bodoh x bodohnyew...citer cm nie pn de gak..haha...suil tol r...

0 comments: