Aku Konvo


Salam semua...fuuuhhh, lega rasanya bila da sampai uma ni...setelah 10 hari aku berkampung di semenanjung...semuanya gara-gara konvokesyen kolej aku...pejam celik, pejam celik..x sedar plak aku ni da konvo..rasa mcm skejap jew masa berlalu...teringat balik masa2 aku masuk kolej dulu...nak dijadikan citer mula2 aku amek kos IT...tapi biler aku dengar jew kos 2 ade study MATH...dgn sekadar lajunyew aku tros tukar ke kos Syariah & Law....biler aku tukar jew kos, aku rasa selesa plak...coz aku minat nk mendalami ilmu2 islam ni ngn lbih mndalam lg...wlupun aku dulu bekas student SMA....tp ilmu 2 x byk lg..so kne la tmbh lg an...

jd slama 2 thn stgh aku stdy kt KIPSAS tu...byk benda yg aku blajar...n aku gak dpt menambah kwn...mcm2 org yg aku jmpa....tp aku paling suker bila aku dpt jmpa classmate aku...korang sumer mmg terbaek la...wlupun kepala giler2...tp stdy ttp no 1...lg2 dak ppuan...perghhh...aku tabik spring r kat korang....smoga korang brjaya dlm khidupan k...

dak2 classmate aku....mizz u all

So pada 17hb Oktober bertempat di Dewan Jubli Perak, Kuantan, Pahang...telah bermula lah konvokesyen KIPSAS yg ke 9 yg dihadiri oleh MB Pahang iaitu Datuk Seri Dr Adnan Yaakob...dan disinilah pengakhiran aku menjadi pelajar KIPSAS...aku bangga coz aku dapat gak menghabiskan pengajian aku di situ, walaupun pada mulanya aku rasa nak blah jew dr coz aku x biasa berjauhan dengan family aku....tp alhamdulillah...segalanya OK...dan skg aku da menerima segulung diploma...walaupun hanya diploma, aku tetap bersyukur coz aku dpat gak mencapai tahap setinggi ni...tanx 2 lecturer aku yg byk bg tunjuk ajar & nasihat...tnpa dorang, kteowg sumer xkn dpt capai setinggi ni...cni aku nk kongsi pic yg aku sempat snap time aku konvo 2...

dpt skrol dr MB...ngeee


sempat lg wat peace 2...haha

posing jgn x posing...ahakz


ngn ayah & mak tersayang


ni jew classmate aku dpt jmpe..huhu...zatie & termizi@p.long....


1 comments:

Musafir Bulat said...

sayu dowh ingat balik zaman2 dlu..