Pabila Pramugari Cebu Airlines Menari....


Dalam keb0sanan tahap gaban yang melanda aku pada hari ni, aku banyak layan video2 kat you tube...video klip lagu kew, lawak kew,or cerita2...sumer aku tengok...and then aku tertarik ngan satu video ni yang bertajuk "Cebu Pacific Fas Dancing".....sebelum 2...sesetengah korang mesti da penah naik Plane kn...sebelum nak berlepas...setiap Pramugari/ra akan menunjukkan cara2 keselamatan kat dalam kapal 2...

Haaa, korang mesti trkejut ngn video yg aku nak share nih...pew yg ada dlm video ni lagi best...lain dr yg lain beb, biler jew aku tengok rasa nak gelak pn ada...rasa kagum pun ada coz selama aku naik Flight...x pena seumur hidup aku tengok Pramugari/ra menari kat dalam tuh...hahaha...memang best siot...apa2 pun...korang ushar dlu video kat bawah nie....



Da tgk...??cmne ngan reaksi korang??hahaha...s0 crazy kan...pramugari 2 siap menari ikut lagu Lady Gaga & Katy Perry tu beb...hahaha...mengikut info yang orang ni bagi, dia nga naik Flight Cebu Airlines (Anak Syarikat Filipinal) tengah hari pada 30hb sept (2 hari lpas)....and then dye pn record coz tertarik ngn pramugari tersebut menunjukkan cara2 keselamatan....pape pun aku respek r kat Syarikat Cebu Airlines nie coz dapat mencari idea yang kreatif tuk meningkatkan mutu penerbangan diorang...pasnie konfem tiap hari penuh kapal dorang coz ramai nak tengok pramugari menari...muahahaha...lagi kena yang cun2...boleh tersembul bijik mata laki2 yang negoknya tuh...hahaha...gelek jangan x gelek....

p/s: terasa nak tengok pramugari MAS menari zapin kat dalam Flight tuh...mesti sopan giler kan...hahaha

1 comments: