aL-Kisah Aku Tengok Sammy's Adventure


Salam sumer, lama da aku x post citer dlm blog ni...xde citer mnarik doww...haha...tp ari ni aku nk story psal pew yg aku alami tadi...cmnie citernyew...minggu lepas, aku ade la dpt tiket wyg free dr Astro, citer Sammy's Adventure tu...mula2 nk ajak aweks gi tgk, tp minah 2 nk tgk cuti2 cinta plak..so trpksa la aku postpone tuk tgk citer kartun 2...so, ari ni kira last day citer 2 main kat panggung, drpd buang tket 2, aku pn ajak kazen aku gi tgk citer 2...citer 2 main kul 4.30pm jew...pas2 da xde...nak x nak, kne la amek time 2 gak....

Ok, biler jew aku smpai kat GSC Suria tu...aku tgk xde owg pn...biasa la, lau hari2 biasa cmnie mmg owg bz ngn keje xpn bdk2 sbuk ngn stdy....aku bajet mybe yg tgk citer Sammy's Adventure ni ade la dlm 10 org cmtu...tp jangkaan aku meleset 360 drjah celcius...haa ni part yg aku pling sker nie...haha

biler jew aku msk dlm, aku tgk sumer kerusi masih kosong...just aku ngn kazen aku jew kt dlm tuh...aku kater r kt kazen aku, mybe kteowg masuk awl kot, 2 yg xde owg lg...jam pn menunjukkan kul 4.30pm...still kteowg brdua jew kt dlm tuh...kesimpulannya nie la pengalaman pertama aku tgk movie cuma 2 org jew kt dlm tuh...muahahahahahahahaha...leh masuk book of record weh..hahaha...mmg gilo la...aku ngn kazen aku 2 buat slumber jew...yg pnting kteowg x buat prkara diluar tabi'ie...hahaha...

neway, citer Sammy's Adventure 2 mmg best, ala2 finding nemo pn ader...so pada sape x tgk lg, xde da maen kt panggung 2...gi beli la Dvd kt kedai xpn korang download jew...hahaha...adios

p/s: gumbira banget, blik jew dr tgk movie, ade surat smpai kat aku...bukak2 tgk ade cek rm200...yahooo...jgn jeles...hehe

0 comments: