Holiday to Labuan

Assalamualaikum...pew kbr sumer? harap korang sehat selalu....pew aktiviti korang time cuti2 ni..mesti byk kn...xpun mesti korang byk dpt jemputan majlis2 kenduri kawin or bertunang...em jeles plak biler tgk dorang sumer da di ijab kabul kn...pada psangan yg da selesai...aku doakan semoga korang kekal bahgia hingga ke akhir hayat....bimbinglah psangan korang dengan baik...insyaAllah korang akn bhgia....

So, 2 hari lpas...fmly aku ajak gi bercuti kat Labuan...aku sbnrnyew x suker ngat g Labuan tu...coz xde pape yg best sgt kat ctu...tp bg mnghilangkan rasa bosan melampau, aku pn ikut la skali...mcm biasa, kteowg akn ikut feri dr menumbok (ala2 feri penang 2) coz nk save bajet...tmbang baru RM5 jew...

Dalam masa 3 hari 2 mlm tu...byk gak tempat2 aku gi jejalan...tempat2 yg sme gak aku penah pg dlu...xde prubhan pn...2 yg aku ckp Labuan ni x best...hehe...jgn marah org lbuan yerr...aku gi Financial Park (Ujana Kewangan), gi Memorial Park, gi beach...last skali nk gi Taman Burung...tp dorg kt cni ckp da xde pape kat ctu...burung2 pun da nekad keluar ramai2 dari tempat tuh...hahaha...cume burung yg xde bajet jew lg tinggal...sian dorg...haha..lgpun nk pegi da nk msk mghrib..so x jd la nk gi Taman burung tu....ni pic2 yg sempat aku snap time aku gi jejalan...





actually byk lg pic tu, tp den mls nk upload..hehe

Alang2 da dtg labuan..x sah klw x beli buah tgn...memang kat ctu sumer bebas cukai...so ape2 brg pn mmg trsgt murah tahap gaban...slalunyer biler tourist yg dtg cni, mmg drg akan memborong coklat byk2...coz mmg murah giler....aku pn sempat la jugak beli coklat tuk diberikan pada org yg aku syg...emmmm...wlupn aku tau dye x suker mkn coklat...hehe..hope dye dpt trima...So stkat 2 jew la aku nk story mory..x larat nk type pnjng2 dah..hihi...

p/s: esk nk bwk c dia g tgk citer hantu kak limah...tp dye nk pg ke x?? huhu

0 comments: