Bunuh Diri Song (Bangang)

Assalamualaikum Image Hosted by ImageShack.us

waaaahh, segarnya hirup udara pagi2 nie
syukur sgt2, c0z Allah masih bg pluang kiter hdup
k0rang pew kabar? mst pagi2 ni sumer bz kn
yg masih stdy 2 knfem da ready2 nk g klas
sama gak yg nk gi keje, pape pn aku d0akan smoga korang sntiasa ceria

Dalam duk aku nga layan radi0 pagi2 buta ni kn Image Hosted by ImageShack.us

tetibe lagu fevret aku main..tajuknyer "Grenade" dari Bruno Mars
lagu baru dye ni mmg catchy, rileks jew
tp slama aku dengar lagu tu, aku x pena pn nk tgk lirik dye
just nyanyi2 cmtu jew



s0 tadi aku pn bukak r kat U tube...nk tgk lirik dye cmne an,
bile jew aku tgk lirik tuh..aku hampir nk pengsan c0z tergelak tgk lirik dye
pew tidaknyew, lagu ni ala2 org frust men0nggeng...pastu nak gi bnuh diri
scara 0t0matik, lagu ni lagu pling bangang penah aku dengar...hahaha

bunyi lirik dye cmnie..aku amek part ch0rus dye..coz part lain xde pew sgt

Cause what you don't understand is
I'd catch a grenade for ya

Throw my head on a blade for ya

I'd jump in front of a train for ya

You know I'd do anything for ya

I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you, baby
But you won't do the same

No, no, no, no


Lau nk tau npe aku gelak...biar aku translate ckit tuk k0rang lebih memahami

Kerana, apa yg kamu x paham adalah Aku sanggup sambut BOM demi kamu (HAHAHAHA)
Aku sanggup lemparkan kepalaku pada pisau demi kamu (HAHAHAHA)
Aku sanggup l0mpat depan keretapi demi kamu (HAHAHAHA)
Kamu tahu aku sanggup buat apa saja demi kamu

Aku akan mengharungi segala keperitan ini
Ambil peluru terus melalui otakku

Ya, aku akan mati demi kamu

Tapi kamu takkan buat begitu

tidak,tidak,tidak,tidak

Image Hosted by ImageShack.us
HAHAHAHAHA...nk tputus da urat perut aku ni gelak
ade ke mamat ni leh buat lagu cmni
aku rasa mmg dye ni btol2 frust menonggeng tyme break up ngn awek dye dlu
smpai nk bnuh2 diri segala...yg aku pling x tahan, part last tu
dye sorang jew nk mati tuk awek dye, tp awek dye xkn wat cmtu
HAHAHAHAHA...mmg la bangang...xkn awek k0 2 nk ik0t k0 mati
dah k0 yg plih jln cmtu, dye pn still nak idop lg..HAHA..adehhh
s0 pada sesape yg rasa2 ingin nk bnuh diri, baik dgr lagu ni dlu
baru ade feel2 ckit tyme nk mati tu...haha

nak tambah gempak, aku share video klip dye kat k0rang
dalam vide0 ni pn dye da jd giler gak, c0z tarik pian0 s0rang2 kat tepi jln...haha
kuat plak mamat nie tarik pian0 tu...
tp pape pn, dlm vide0 ni, dye mmg btol2 tunaikn janji dye
nk tau ape, k0rang kne tgk vde0 ni sampai abes...hahaha
memang klakar



p/s: papepn lagu ni mmg sedap...haha

0 comments: