Khurafat

keparat..eh silap..khurafat


Fuuuhh, penat nie...baru balik dr tgk wyg...huhu..xpe2
wlupun penat tahap gaban, aku nak gak citer ckit psal m0vie khurafat yg aku tgk td
secara t0tal, citer tu mmg 0k la...ala2 Ju-On
citer 2 xde la seram sgt, tp muzik n scene2 yg buat org tkejut 2 yg buat mnusia kt dlm panggung tu
tak senang duduk...masa mula2 masuk panggung
aku tgk ramai gak dak2 ppuan....emmm aku kata mmg sah mnjerit dak2 ni nanti
bt0l tekaan aku..bila jew part2 seram
haa, mula r nk sorok2 muka, pastu siap jerit2
aku kat blakang nk tgelak jew tgk drg...haha...mcm2 style suara leh dgr
antu kat dlm citer 2 pn x jerit cm drg
bagi aku berbaloi la sape2 yg gi tgk tu..mmg puas aty
tuk sape2 yg x tgk lg..pergi la tgk
dengan syarat mempunyai aty yg kuat n mulut kne solutape bg sape2 yg kuat mnjerit
hahahahahaha.....aku bg 4/5 *****

wlupn rupamu tidak ku knal, tetapi lubang idungmu tetap menjadi pujaan atyku

Spiderman versi 2011

pesal k0 berat sgt ni? ko x berak dlu ke sblm mati

0 comments: