Dirimu Satu


Yeeeeehaaaaaa
lastly, kuar gak video clip tuk lagu baru dari Ungu ni
aku mmg da lama nk tgk Ungu wat video klip tuk lagu ni
best sgt2 lagu ni
tp slack, dye gi campur omputeh ckit
tp xpe la, janji sedap, haha
Ungu da best


i will always love you kekasihku
dalam hidupku hanya dirimu satu
i will always need you cintaku
selamanya takkan pernah terganti
ku mau menjadi yang terakhir untukmu
ku mau menjadi mimpi indahmu

cintai aku dengan hatimu
seperti aku mencintaimu
sayangi aku dengan kasihmu
seperti aku menyayangimu
i will be the last for you
and you will be the last for me

i will always love you kekasihku
dalam hidupku hanya dirimu satu

ku mau menjadi yang terakhir untukmu
ku mau menjadi mimpi indahmu

cintai aku dengan hatimu
seperti aku mencintaimu
sayangi aku dengan kasihmu
seperti aku menyayangimu
i will be the last for you
and you will be the last for me
i will be the last for you
and you will be the last for me

0 comments: