Aku 21

Salam

First skali, ak bsyukur kpd Allah s.w.t coz masih lg memberikan aku peluang untuk hidup di dunia yg penuh dgn dugaan dan cabaran ini...tepat pkul 12.00am hari ni, genaplah umur aku 21 thn...rse mcm skejap jew an mse brlalu...x trase pn yg skg ni ak da hdup slame 21 thn...org ckp ni lah prmulaan hdup untuk brdikari...coz mase2 cmnilah kne cari keje untuk meringankan lg tanggungjawab keluarga...wlau cmne skalipun..ak ttp akn berusaha n brdoa supaya aku leh dpt keje yg baik & sesuai dgn ape yg tlah ak dpt skg...


Dan paling x di sngka2, rupe2 nyew ak gak sme2 bkongsi bufday ngn Presiden A.S, spe lg klw bkn Barrack Obama tu...hehehehe...bngge siot...1st time nie ak share bufday ngn presiden yg besar..bkn senang..hehehe..klw la dpt celebrate sme2 ngn dye....mst best...dpt manyak hadiah oooo....hahaha

papepn..smpena bufday aku yg ke 21 ni...ak gak nk ucap tanx byk2 kt fmly, kwn2 n sesape lg la yg byk tolong aku slame nie...n x lupe gak kpd yg sudi tuk singgah kt blog ak yg x sberapa nie...tank u so2 much...

0 comments: