Astro Boy Memang Best

Petang tadi aku baru jew tgk movie Astro Boy....mungkin aku nie ketinggalan zaman ckit coz citer tu da main kat wayang dalam awal tahun nie kalau x silap...maybe ade antara korang da penah tengok...pew pndapat korang tentang movie nie..? bagi aku movie nie memang TERBAEK...5 star aku bagi...filem nie banyak pengajaran....walaupun ianya cuma kartun yang berbentuk 3D...tapi filem nie lbih bagus dari filem-filem yang lain...dlm movie korang leh tengok cmne seorang anak (Astro) sanggup untuk menggadaikan nyawanya sendiri demi untuk menjaga keamanan dunianya walaupun ayahnya sendiri tak menganggap dia sebagai anak...citer nie full dengan aksi & babak2 yang menyentuh perasaan...x rugi kalau korang beli DVD original pn..tengok banyak kali pun memang x akan boring...pade readers aku memang suggest sangat2 movie nie kat korang...kat sini aku nak share pic yg ade kt dlm movie tu...

Bila Toby (Astro) Dihidupkan Semula Oleh Ayahnya

Permulaan Astro mengetahui kuasanya

Antara salah satu power Astro


Trailer Astro Boy

2 comments:

amin said...

bez gak la citenya..tp cam lain ckit citenya..

amin said...

bez gak la citenya..tp cam lain ckit citenya..