Kisah Samad & Cheryl (Betina Bodoh)

"perrrghhh...sakit hati siot biler aku dengar audio ni....haram jadah nyew betina...boleh dye wat begitu kat tunang dye....golongan betina mne la jenis ko nie...mesti mak ko x ajar masa kecik2 dlu...da besar memang prangai cm iblis..."

kalau korang nak tau nape aku ckp cm2....aku bru jew dengar sedutan audio daripada member2 facebook aku yang share kat wall dorang...aku rse audio nie nga hangat kat FB tu...coz rmai da yg share sana sini...so kat atas tu ialah first reaction aku biler audio tu da abes...memang geram giler...dye leh hina tunang dye cm2 skali...uishhh...kalau aku kat tempat tunang dye 2, memang da lame aku sepak betina tu dengan kadar had yang laju...selaju2nya....sbelum aku trus membebel dengan lebih panjang...jom dengar audio ni dlu n give ur opinion bout this k....



so pade kaum adam pew prasaan korang biler dye ckp cm2...? mesti korang rse nak sepak terajang jew minah 2 kan....kalau ye pun nak mintak putus, cakap la leklok...nie x, siap nak kutuk2 lagi makhluk Allah tu...wey minah, ko ingat ko tu sape nak kutuk2 orang macam 2....sedar la diri tu ckit...dasar prmpuan giler harta...bodoh nak mampus....

n then yang paling aku xleh tahan 2, dia siap kutuk lagi pnjual burger nie...memang laknat btol la ppuan nie....aku marah coz aku nie pn pnjual burger gak...walaupun kteorang x kaya, tp kteorang syukur coz dapat gak cari rzeki dari sumber yang halal....hina sangat kew pnjual burger nie kat ko...lg satu, dia siap leh kutuk plak kerjaya deejay radio tu...mak aihhh...aku rse deejay tu meski nak maki hamun...tp disebabkan peraturan, tpksa dye tahan...

stakat harta yang ko cari memang knpem ko xkan bahagia selamanya...1 hari nanti ko akan dapat balasan gak pew yang ko buat kat Samad tu....n then masa tu la baru ko nak tarik balik kata2 busuk ko tu kat samad...memang ppuan cm ko xleh dijadikan isteri....pada Samad aku respek kt dye coz walaupun dye dimaki hamun cm2 skali...dye tetap cool, n x rasa give up pn...aku memang support ko samad...walaupun kiter sbgai pnjual burger nie xlah kaya mana...tp insyaAllah rezeki tu ada di mana2....semua ni pasti ada hikmahnya....mungkin Allah nak berikan yang lebih baik dari dia tu...

To all gurlz...kalau korang rse nak jd cm ppuan laknat nie...bawa2 lah bertaubat...ingat, kekayaan tu cuma sementara sahaja....dunia nie hanya 1 pinjaman...,kekayaan yg korang ade tidak akan menjamin dunia di akhirat sana nanti...so renung2kanlah...

“Dikahwini wanita itu (untuk dijadikan isteri) kerana empat perkara iaitu harta kekayaannya,
keturunannya, kecantikannya dan agamanya. Maka utamakanlah (dalam pemilihanmu itu) wanita yang kuat beragama, nescaya sejahtera hidupmu”

(Riwayat Bukhari dan Muslim)

p/s: kt video nie ade pic llaki, mybe tu lah Samad...aku tgk boleh tahan gak orangnyew...xpe samad, bunga bukan sekuntum right...

3 comments:

Wan Gerrard said...

Aish bitch giler pompuan ni, apa la yang dia fikir tu. Tak lama dia ni, nanti kena kat dia balik.

Gerrard respek Samad & semua peniaga burger^^

ザ-sylver- S said...

bkn sharon ke..

Unknown said...

hmmm...ni pendapat saya lak....

http://getmedean.blogspot.com/2010/08/entry-pasal-video-seorang-lelaki-yg.html